Employer Branding, czyli budowanie atrakcyjnego wizerunku firmy jako pracodawcy, w celu przyciągnięcia do jej struktur utalentowanych pracowników o potencjale i kompetencjach silnie poszukiwanych na rynku, ciągle zyskuje na popularności. W warunkach silnej konkurencji i rynku pracownika, o którego pracodawcy toczą boje, konieczności wdrożenia Employer Brandingu nie trzeba nawet specjalnie uzasadniać.
O tym jak zbudować pozytywny wizerunek firmy w oczach nie tylko potencjalnych pracowników, ale też tych, którzy tworzą Twoją firmę na co dzień, dowiesz się z nowego bezpłatnego kursu Akademii PARP „Employer Branding”
Jego fabułę oparto na historii przedsiębiorstwa, które od 10 lat zajmuje się produkcją ekologicznych kosmetyków. Firma prowadzona jest przez dwie przyjaciółki: Polę oraz Idę, i ma na swoim koncie nie tylko sukcesy, ale również porażki – także na polu polityki rekrutacyjnej i utrzymania pracownika). Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem działalności, przedsiębiorczynie planują pozyskać do współpracy najlepszych specjalistów z rynku pracy oraz zbudować wiarygodność marki wobec partnerów i instytucji. W najbliższym czasie chcą też zatrudniać nowych pracowników i jednocześnie uniknąć problemu dużej rotacji osób już zatrudnionych. Kwestia employer brandingu jest dla ich działalności jednym z priorytetów.
Podczas kursu nauczysz się m.in.:
Kurs „Employer Branding” został opublikowany na platformie edukacyjnej Akademii PARP. Więcej informacji na temat nowego kursu znajdziesz na podstronie kursu – kliknij tutaj – i zapisz się już dziś!
źródło: PARP