Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy

4 minuty czytania.

Employer Branding, czyli budowanie atrakcyjnego wizerunku firmy jako pracodawcy, w celu przyciągnięcia do jej struktur utalentowanych pracowników o potencjale i kompetencjach silnie poszukiwanych na rynku, ciągle zyskuje na popularności. W warunkach silnej konkurencji i rynku pracownika, o którego pracodawcy toczą boje, konieczności wdrożenia Employer Brandingu nie trzeba nawet specjalnie uzasadniać.

O tym jak zbudować pozytywny wizerunek firmy w oczach nie tylko potencjalnych pracowników, ale też tych, którzy tworzą Twoją firmę na co dzień, dowiesz się z nowego bezpłatnego kursu Akademii PARP „Employer Branding”

Jego fabułę  oparto na historii przedsiębiorstwa, które od 10 lat zajmuje się produkcją ekologicznych kosmetyków. Firma prowadzona jest przez dwie przyjaciółki: Polę oraz Idę, i ma na swoim koncie nie tylko sukcesy, ale również porażki – także na polu polityki rekrutacyjnej i utrzymania pracownika). Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem działalności, przedsiębiorczynie planują pozyskać do współpracy najlepszych specjalistów z rynku pracy oraz zbudować wiarygodność marki wobec partnerów i instytucji. W najbliższym czasie chcą też zatrudniać nowych pracowników i jednocześnie uniknąć problemu dużej rotacji osób już zatrudnionych. Kwestia employer brandingu jest dla ich działalności jednym z priorytetów.

Podczas kursu nauczysz się m.in.:

  • czym jest employer branding,
  • dlaczego warto budować pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy,
  • jak zaplanować skuteczną kampanię wizerunkową,
  • jak uwzględnić działania employer brandingowe w strategii biznesowej Twojej firmy,
  • jak employer branding może wpłynąć na zaangażowanie i lojalność pracowników,
  • jak dobry wizerunek firmy może ułatwić pozyskiwanie najlepszych specjalistów,
  • jak wykorzystać stronę internetową firmy i kanały mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku firmy, jako pracodawcy.

Kurs „Employer Branding” został opublikowany  na platformie edukacyjnej Akademii PARP. Więcej informacji na temat nowego kursu znajdziesz na podstronie kursu – kliknij tutaj – i zapisz się już dziś!

 

źródło: PARP