Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków

4 minuty czytania.

Miasto Kraków nie zwalnia tempa w walce ze skutkami pandemii COVID-19. Tym razem rusza z kampanią na rzecz lokalnych firm z rynku turystycznego. Akcja skierowana jest do mieszkańców Krakowa. Ma zachęcić ich do odkrycia na nowo najpiękniejszych miejsc, zabytków i atrakcji miasta.

 

 

 

 

 

Podzielona została na trzy obszary:

  • wydarzenia otwarte, czyli pikniki, małe koncerty i spacery, na których będziemy mogli usłyszeć od przewodników, ludzi sztuki i innych ciekawych osób m.in. o muzyce, filmach, rzemiośle, miejscach pamięci i historii Krakowa,
  • warsztaty, gdzie za niewielką opłatą będziemy mogli uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez lokalne firmy, instytucje i osoby, zdobywając nową wiedzę i umiejętności,
  • dzielenie się w Internecie zdjęciami i materiałami wideo z warsztatów, spacerów i otwartych imprez z hashtagami:
    • #badzturystawswoimmiescie
    • #zwiedzajkrakow.

Dzięki temu Kraków chce pokazać, że jest otwarty, gościnny i przygotowuje się na powrót do nowej rzeczywistości.

Operatorem kampanii jest Krakowskie Biuro Festiwalowe, które wyznaczyło koordynatorów do współpracy w dziedzinach:

  • muzyka,
  • film,
  • literatura,
  • rękodzieło i rzemiosło,
  • turystyka,
  • działania lokalne (NGO),
  • gastronomia,
  • biznes.

Dodatkowo, od 30 kwietnia br. mieszkańcy mogą otrzymać materiały promujące akcję. Można je użyć w swoich firmach, instytucjach, lokalach i online. Ma to pomóc zaprosić mieszkańców do skorzystania z lokalnej oferty.

Więcej informacji na temat kampanii, w tym adresy mailowe, na które można wysyłać oferty współpracy i zapotrzebowanie na materiały promocyjne projektu można znaleźć tutaj.