Miasto Kraków nie zwalnia tempa w walce ze skutkami pandemii COVID-19. Tym razem rusza z kampanią na rzecz lokalnych firm z rynku turystycznego. Akcja skierowana jest do mieszkańców Krakowa. Ma zachęcić ich do odkrycia na nowo najpiękniejszych miejsc, zabytków i atrakcji miasta.
Podzielona została na trzy obszary:
Dzięki temu Kraków chce pokazać, że jest otwarty, gościnny i przygotowuje się na powrót do nowej rzeczywistości.
Operatorem kampanii jest Krakowskie Biuro Festiwalowe, które wyznaczyło koordynatorów do współpracy w dziedzinach:
Dodatkowo, od 30 kwietnia br. mieszkańcy mogą otrzymać materiały promujące akcję. Można je użyć w swoich firmach, instytucjach, lokalach i online. Ma to pomóc zaprosić mieszkańców do skorzystania z lokalnej oferty.
Więcej informacji na temat kampanii, w tym adresy mailowe, na które można wysyłać oferty współpracy i zapotrzebowanie na materiały promocyjne projektu można znaleźć tutaj.