17 edycja Forum Ekonomicznego TIME odbędzie się w Warszawie w dniu 10 marca 2025 r. w szczególnym czasie – podczas polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Organizatorzy Forum, czyli krajowe izby gospodarcze ukierunkowane na rozwój technologii i narzędzi ICT, w jego trakcie skonfrontują własne dokonania i problemy z wyzwaniami europejskimi najbliższych dziesięcioleci.
Zachęcamy do udziału w Forum Gospodarczym TIME ICT WEEK!
Już 10 marca 2025 r. w Warszawie odbędzie się 17. edycja Forum Ekonomicznego TIME – wydarzenie odbywające się podczas polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Podczas konferencji przybliżone zostaną zagadnienia związane m.in. z:
Forum, organizowane przez krajowe izby gospodarcze z sektora ICT, to coroczne spotkanie liderów biznesu, ekspertów, przedstawicieli administracji publicznej oraz innowatorów, które służy dyskusjom o najważniejszych wyzwaniach i szansach wynikających ze zmian prawnych i rynkowych.
W ramach szerszej inicjatywy ICT Week, równolegle z Forum TIME, odbędzie się Data Space Sympozjum, gromadzące instytucje branżowe oraz środowiska biznesowe z całej Unii Europejskiej. Szczególnie wartą uwagi częścią programu jest sesja organizowana przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Na Scenie nr 5 zaplanowano prelekcje, prezentacje i panele dyskusyjne dotyczące wdrażania nowej ustawy o zapewnianiu dostępności produktów i usług przez podmioty gospodarcze, która wejdzie w życie w czerwcu br. Dodatkowo na Scenie nr 4 odbędzie się wywiad z Przewodniczącą Rady Dostępności – Minister Moniką Sikorą, w którym poruszane będą obowiązki wynikające z ustawy oraz ich wpływ na innowacyjność polskich przedsiębiorstw.
Warto śledzić to wydarzenie, ponieważ stanowi ono unikalną okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami i wyzwaniami, które będą kształtować gospodarkę w najbliższych dziesięcioleciach. Agenda Forum oraz szczegóły dotyczące rejestracji dostępne są na stronie FGTIME - 17 Forum Gospodarcze TIME ICTWEEK.
Nie przegapcie tej okazji do dyskusji, wymiany doświadczeń oraz budowania nowych, wartościowych kontaktów!