Aż 50 mln zł ze środków unijnych jest w budżecie kolejnej edycji programu „Go to Brand – EXPO 2020”. Celem konkursu ogłoszonego właśnie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości jest sfinansowanie promocji polskich marek produktowych na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów Zatoki Perskiej. Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które planują uczestniczyć w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju będą mogły składać wnioski od 26 lutego do 29 marca 2021 r.
Program skierowany jest do mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw które zamiarzają uczestniczyć w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju. Wsparcie wyniesie do 85% wartości projektu, co oznacza, że wkład przedsiębiorcy to co najmniej 15% całkowitego kosztu projektu. Maksymalna kwota dofinansowania dla jednej firmy wynosi 455 650 zł.
Środki otrzymane w ramach projektu firmy będą mogły przeznaczyć:
2 marca br. odbędzie się spotkanie informacyjne, w trakcie którego przedstawiciele Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), Zagranicznego Biura Handlowego (ZBH) w Dubaju oraz KUKE S.A. omówią m.in. zasady poddziałania Go to brand – EXPO 2020 oraz założenia i szczegóły dotyczące EXPO, a także przedstawią ofertę instrumentów zabezpieczających płatności dla eksporterów. Na spotkanie można się zarejestrować tutaj.
Szczegółowe informacje o programie wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami znajdują się tutaj.Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie.źródło: https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/go-to-brand-expo-2020?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter_parp