W marcowym wydaniu magazynu Business in Małopolska można przeczytać m.in. o nowej Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego, która ma być siłą napędową Małopolski, o Pracowniczych Planach Kapitałowych, o młodych, dynamicznych, utalentowanych i ambitnych przedsiębiorcach z "GetDressed", którzy zaprezentują nam wirtualnego stylistę. Ponadto w numerze znaduje się garść informacji i ofert oraz podsumowanie badania „Postawy małopolskich przedsiębiorców wobec proinnowacyjnych rozwiązań”.
Business in Małopolska to branżowe czasopismo biznesowe o zasięgu regionalnym. Pismo jest kwartalnikiem wydawanym jako dodatek do Dziennika Polskiego w nakładzie 13 000 egzemplarzy. Głównymi odbiorcami Business in Małopolska są przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw, eksporterzy oraz inwestorzy którzy planują poszerzyć swoją działalność biznesową. Periodyk zawiera treści opisujące aktualną sytuację ekonomiczną Małopolski, informacje o ciekawych inicjatywach gospodarczych, oferty skierowane do przedsiębiorców, analizy w zakresie nowych aktów legislacyjnych oraz porady i opis doświadczeń zawodowych właścicieli firm oraz przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu.
Marcowy numer Business in Małopolska można pobrać tutaj.