Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Szkolenie online: Zarządzanie ryzykiem handlowym i płynnością w Twojej firmie!

5 minut czytania.

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska wraz z Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. zapraszają na szkolenie pn. „Zarządzanie ryzykiem handlowym i płynnością w Twojej firmie”, skierowane do przedsiębiorstw z terenu gmin Metropolii Krakowskiej. Podczas bezpłatnego szkolenia dowiesz się m.in.: czym jest ryzyko handlowe i transakcyjne oraz jak nim zarządzać w Twojej firmie? Jakie rozwiązania i narzędzia może zapewnić Ci w tym zakresie MARR S.A.

Kiedy i gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się w formie online 18 czerwca 2021 r. w godzinach 12:00-14:00. Przeprowadzone zostanie na platformie ZOOM. Link do spotkania zostanie wysłany do uczestników dzień przed wydarzeniem.  

Jak będzie przebiegało spotkanie?

Spotkanie będzie miało formę szkoleniową. Uczestnicy będą mogli również w trakcie szkolenia zadawać pytania. Agenda spotkania prezentuje się następująco:

  1. Co to jest ryzyko handlowe i transakcyjne - zdefiniowanie obszarów.
  2. Weryfikacja zidentyfikowanych obszarów ryzyka.
  3. Dostępne narzędzia zmniejszające ryzyko handlowe i transakcyjne.
  4. Kredyty kupieckie a ryzyko utraty płynności finansowej.
  5. Co to jest płynność finansowa?
  6. Dlaczego przedsiębiorstwa tracą płynność finansową?
  7. Konsekwencje zaniedbania zarządzania obszarem płynności finansowej?
  8. Jak zarządzać płynnością finansową?
  9. Użyteczne narzędzia.
  10. Koszty zarządzania ryzkiem handlowym i transakcyjnym
  11. Zarządzanie płynnością – dostępne w MARR S.A. rozwiązania i narzędzia.

Kto będzie prelegentem szkolenia?

Szkolenie poprowadzą eksperci Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.:

Pani Beata Sosin – związana z usługami finansowymi od 30 lat. Pracownik banków oraz  firm faktoringowych w Małopolsce i w Warszawie. W Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest odpowiedzialna za rozwój usług faktoringowych wspierających małopolskich przedsiębiorców  dostarczając im kapitał obrotowy.

Pan Grzegorz Pardela – z finansami i branżą faktoringową związany od ponad 15 lat. Dyrektor handlowy, prokurent i członek zarządu w kilku instytucjach finansowych. Ukończył z wyróżnieniem, EMBA w Coventry University. W Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest odpowiedzialna za stworzenie, kierowanie i nadzór na rozwojem usług faktoringowych dla regionu małopolskiego.

Jak zarejestrować się na spotkanie?

By wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się poniżej: