Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Szkolenie w ramach projektu Mój Biznes za granicą

6 minut czytania.

Weź udział w bezpłatnym 5-dniowym szkoleniu organizowanym przez PAIH. Szkolenie kierowane jest do firm zainteresowanych ekspansją zagraniczną i przeprowadzone zostanie w ramach projektu Mój biznes za granicą.

Czym jest projekt mój biznes za granicą?

Wśród polskich przedsiębiorców często dominuje przekonanie o tym, że ich biznes jest „za mały” na rynki zagraniczne, a oni sami „nieprzygotowani na radykalne zmiany”. Ciężko te przekonania zestawiać z faktem, iż coraz więcej polskich firm szturmem podbija światowy rynek.

Mój biznes za granicą to projekt mający na celu wsparcie firm w Polsce zainteresowanych eksportem. W ramach programu przygotowywany jest model wsparcia, który będzie wykorzystywany w obsłudze MŚP rozważających ekspansję zagraniczną. Ma to za zadanie podnieść efektywność polskich MŚP w procesie internacjonalizacji.

Kto realizuje projekt i jaki ma być jego główny efekt?

Projekt realizowany jest przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w partnerstwie z Fundacją Przedsiębiorczości Kobiet oraz Business France.

Głównym efektem programu edukacyjnego ma być budowanie świadomości MŚP na temat własnego potencjału eksportowego. Uczestnictwo w projekcie zapewni wiedzę i narzędzia niezbędne na różnych etapach ekspansji zagranicznej.

Kto może wziąć udział w projekcie?

Projekt kierowany jest do:

  • MŚP planujących działalność eksportową;
  • MŚP dotychczas nie zainteresowanych działalnością eksportową, ale planujących podjęcie współpracy eksportowej w określonej przyszłości;
  • MŚP nieplanujących działalności eksportowej ze względu na niską świadomość korzyści wynikających z takiej formy działalności;
  • MŚP prowadzących działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

W pilotażowym programie edukacyjnym mogą wziąć udział:

  • właścicieli/-lki MŚP;
  • wspólników/-czki oraz współwłaścicieli/-lki MŚP;
  • osoby zatrudnione w MŚP w randze dyrektora/kierownika posiadające decyzyjność w zakresie internacjonalizacji;
  • inne osoby oddelegowane do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym przez kierownictwo danego MŚP.

Co zyskają uczestnicy projektu?

Program edukacyjny obejmuje:

  • szkolenia w ramach Akademii Biznesu;
  • mentoring biznesowy;
  • matchmaking i networking.


Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymają:

  • diagnozę potencjału eksportowego;
  • zapoznanie się z systemem wsparcia eksporterów;
  • wymianę wiedzy i doświadczeń;
  • udział w dedykowanych szkoleniach prowadzonych przez praktyków w danym obszarze;
  • wsparcie mentorów. 

Kiedy i gdzie odbędzie się wydarzenie organizowane w ramach projektu?

Szkolenie realizowane będzie w dniach 30 maja - 3 czerwca 2022 r. w siedzibie PAIH SA, ul. Bagatela 12, Warszawa. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. 

Jak zarejestrować się na szkolenie?

By zgłosić się na szkolenie należy wypełnić do 23 maja formularz rejestracyjny, który dostępny jest tutaj.


Kto może udzielić dodatkowych informacji odnośnie projektu i szkolenia?

Osoby do kontaktu:



źródło: PAIH