Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Targi w Krakowie z międzynarodowym wyróżnieniem!

3 minuty czytania.

Konkurs Golden Arrow już od 2006 roku wyróżnia najlepsze i przełomowe kampanie marketingowe. Inicjatywa zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB dzięki wieloletniej znajomości branży i rynku gwarantuje wysoki poziom merytoryczny konkursu. Jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. 

Jubileuszowa, 25. edycja Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie® w swoich działaniach marketingowych nawiązywała do roku romantyzmu ustanowionego w 2022 roku przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej. Słowa Juliusza Słowackiego „Trzeba nam nowych skrzydeł, nowych dróg potrzeba” stały się Big Idea targów – koncepcją kreatywną, wokół której budowane były pomysły na działania promujące wydarzenie. Znakiem rozpoznawczym był romantyczny, kolorowy cylinder, który łączył tradycję z otwartością na zmiany. W social mediach trwał „pojedynek tytanów” Adama Mickiewicza i Juliusza Słowackiego, stworzono spot promocyjny z udziałem uczniów jednego z krakowskich liceów, razem z najbardziej rozpoznawalną lodziarnią w Polsce przygotowano targowe lody zainspirowane romantyzmem. To tylko niektóre z podjętych w ramach przyjętej strategii działań, której założenia opierały się na komunikacji w mediach społecznościowych z wykorzystaniem video marketingu i elementów ambient marketingu.

Gratulujemy wyróżnienia!

Źródło: Ksiazka.krakow.pl