Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Aspekty prawne i logistyczne prowadzenia biznesu w Azerbejdżanie

5 minut czytania.
Zasada "jednego okienka" w Azerbejdżanie weszła w życie 30 kwietnia 2007 r. i dzięki temu rejestracja firmy w Azerbejdżanie jest możliwa już w ciągu 3 do 5 dni roboczych. Najpopularniejszą formą prowadzenia działalności w Azerbejdżanie jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - powszechnie uważana za najbardziej dogodną formę prowadzenia działalności gospodarczej w tym kraju. Rejestracja działalności w Azerbejdżanie, który stanowi centrum tranzytowe regionu, otwiera łatwy dostęp do rynków WNP, na Bliskim Wschodzie i w Azji Centralnej.

Dlaczego warto rozważyć ekspansję na rynek Azerbejdżanu?

Według raportu "Doing Business 2020", oceniającego kraje pod kątem najbardziej przyjaznych biznesowi regulacji, Azerbejdżan zajął 34. pozycję na świecie, w tym 1. pozycję pod względem łatwości uzyskania kredytów i 9. pozycję pod względem łatwości otwierania biznesu. Duży rynek konsumencki jest również jednym z kluczowych czynników przyciągających zagraniczne firmy do Azerbejdżanu.

Jednocześnie, rząd dąży do pełniejszej integracji rynku azerbejdżańskiego z rynkami światowymi, co również wpływa na politykę budowania przyjaznego klimatu inwestycyjnego. Dodatkowo, zakończenie konfliktu zbrojnego pod koniec zeszłego roku przyczyni się do dalszego wzrostu gospodarczego i dywersyfikacji gospodarki Azerbejdżanu, a także stworzy nowe możliwości dla zagranicznych inwestorów.

Co zyskam biorąc udział w wydarzeniu?

Podczas webinarium dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek azerbejdżański i jakie są możliwości wejścia na niego dla polskich firm,
  • jakie są warunki rejestracji działalności na rynku azerbejdżańskim oraz jej aspekty podatkowe,
  • jakie są możliwości przewozu towarów do Azerbejdżanu i jakie warunki należy spełnić.

Jak zarejestrować się na wydarzenie i kto będzie prelegentem spotkania?

Webinarium odbędzie się 30 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Szkolenie poprowadzą:

  • Barbara Bujny, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Elnara Mammadova, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Baku,
  • Lamiya Khalilova, Dyrektor, Caspian Audyt,
  • Ilkin Sharifov, Dyrektor, Formag Baku.




Zapisz się już dziś!

 

źródło: https://www.paih.gov.pl/20210330/webinarium_prowadzenie_biznesu_azerbejdzan