Chcesz poznać nowe strategie wejścia na rynki zagraniczne? A może zastanawiasz się jak zbudować efektywną współpracę z partnerami zagranicznymi? Weź udział w bezpłatnym webinarium IPH w Krakowie.
30 września br. o godzinie 10:00 rozpocznie się pierwsze z cyklu pięciu bezpłatnych spotkań online organizowanych przez Izbę Przemysłowo-Handlową w Krakowie. Webinar nosi tytuł „Poszukiwanie kanałów dystrybucji oraz efektywna współpraca z partnerami handlowymi na rynkach zagranicznych”.
Warto się pospieszyć i wypełnić formularz rejestracyjny, gdyż ilość miejsc jest ograniczona.
Do kogo jest skierowane wydarzenie?
Spotkanie to świetna okazja by zdobyć praktyczną wiedzę eksportową. Biorąc w nim udział najwięcej zyskają przedstawiciele firm zainteresowanych rynkami zagranicznymi, w tym:
- właściciele firm działających na rynkach zagranicznych,
- menedżerowie odpowiedzialni za rynki zagraniczne,
- osoby zarządzające sprzedażą zagraniczną.
A co konkretnie zyskasz biorąc udział w webinarium?
Dzięki połączeniu doświadczenia, praktyki i najefektywniejszych metod osoby biorące udział w spotkaniu, podczas pięciu godzin bogatych w dużą porcję wiedzy, nabędą umiejętności oraz otrzymają praktyczne, łatwe w zastosowaniu wskazówki:
- jak optymalnie wybrać kanały dystrybucji w zależności od rynku zagranicznego,
- jak przygotować atrakcyjną ofertę dla partnera zagranicznego,
- jak poszukiwać i pozyskać partnera zagranicznego,
- czy korzystniej jest współpracować z wyłącznym partnerem, czy budować strategię konkurencyjną,
- jak motywować dystrybutora do efektywnej współpracy oraz zapobiegać konfliktom w kanałach sprzedaży?
Jaki jest program spotkania?
- Jak wybrać strategię wejścia na rynki zagraniczne (aspekty, wady, zalety, zastosowanie)
- Kanały dystrybucji w eksporcie (dobra konsumpcyjne, przemysłowe, usługi)
- Wady i zalety budowania własnych kanałów dystrybucji
- Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni
- Efektywna współpraca z Agentem zagranicznym
- Wejście na rynki zagraniczne w oparciu o dystrybutora
- Przedstawicielstwo handlowe za granicą a filia zagraniczna
- Strategia dystrybucji jako element strategii eksportu
- Uwarunkowania międzynarodowe wpływające na strategię dystrybucji
- Gdzie poszukiwać partnerów handlowych na poszczególnych rynkach zagranicznych
- Pozyskiwanie najlepszych dystrybutorów za granicą
- Budowanie atrakcyjnej oferty dla partnerów zagranicznych
- Czy zawsze musze walczyć ceną by zaistnieć na rynkach zagranicznych?
- Różnica w zdobywaniu klientów B2B vs B2C
- Stworzenie profilu idealnego partnera zagranicznego oraz wyznaczanie zadań dla naszego przedstawiciela
- Jak skutecznie wykorzystać targi do pozyskania zagranicznych partnerów
- Analityczne sposoby wyboru dystrybutora
- Strategia wyłączności, a strategia konkurencyjna – co wybrać i dlaczego?
- Zarządzanie kanałem dystrybucji zagranicznej
- narzędzia motywowania dystrybutorów
- szkolenie partnerów zagranicznych
- ocena efektywności kanału dystrybucji
- zarządzanie konfliktami w kanale dystrybucji
- Wykorzystanie różnic kulturowych w aspekcie pozyskiwania i współpracy z dystrybutorem zagranicznym
- Sesja pytań i odpowiedzi
Zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu.
Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Jordan
tel.: 12 428 92 63
e-mail: szkolenia@iph.krakow.pl
Źródło: https://www.iph.krakow.pl/o-izbie/aktualnosci/1073-webinar-poszukiwanie-kanalow-dystrybucji-oraz-efektywna-wspolpraca-z-partnerami-handlowymi-na-rynkach-zagranicznych-30-wrzesnia.html#program-webinaru