Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Cykl webinariów dla eksporterów!

7 minut czytania.

Chcesz poznać nowe strategie wejścia na rynki zagraniczne? A może zastanawiasz się jak zbudować efektywną współpracę z partnerami zagranicznymi? Weź udział w bezpłatnym webinarium IPH w Krakowie.

30 września br. o godzinie 10:00 rozpocznie się pierwsze z cyklu pięciu bezpłatnych spotkań online organizowanych przez Izbę Przemysłowo-Handlową w Krakowie. Webinar nosi tytuł „Poszukiwanie kanałów dystrybucji oraz efektywna współpraca z partnerami handlowymi na rynkach zagranicznych”.

Warto się pospieszyć i  wypełnić formularz rejestracyjny, gdyż ilość miejsc jest ograniczona.

 

 

Do kogo jest skierowane wydarzenie?

Spotkanie to świetna okazja by zdobyć praktyczną wiedzę eksportową. Biorąc w nim udział najwięcej zyskają przedstawiciele firm zainteresowanych rynkami zagranicznymi, w tym:

  • właściciele firm działających na rynkach zagranicznych,
  • menedżerowie odpowiedzialni za rynki zagraniczne,
  • osoby zarządzające sprzedażą zagraniczną.

A co konkretnie zyskasz biorąc udział w webinarium?

 Dzięki połączeniu doświadczenia, praktyki i najefektywniejszych metod osoby biorące udział w spotkaniu, podczas pięciu godzin bogatych w dużą porcję wiedzy, nabędą umiejętności oraz otrzymają praktyczne, łatwe w zastosowaniu wskazówki:

  • jak optymalnie wybrać kanały dystrybucji w zależności od rynku zagranicznego,
  • jak przygotować atrakcyjną ofertę dla partnera zagranicznego,
  • jak poszukiwać i pozyskać partnera zagranicznego,
  • czy korzystniej jest współpracować z wyłącznym partnerem, czy budować strategię konkurencyjną,
  • jak motywować dystrybutora  do efektywnej współpracy  oraz zapobiegać konfliktom w kanałach sprzedaży?

Jaki jest program spotkania?

  1. Jak wybrać strategię wejścia na rynki zagraniczne (aspekty, wady, zalety, zastosowanie)
  2. Kanały dystrybucji w eksporcie (dobra konsumpcyjne, przemysłowe, usługi)
  3. Wady i zalety budowania własnych kanałów dystrybucji
  4. Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni
  5. Efektywna współpraca z Agentem zagranicznym
  6. Wejście na rynki zagraniczne w oparciu o dystrybutora
  7. Przedstawicielstwo handlowe za granicą a filia zagraniczna
  8. Strategia dystrybucji jako element strategii eksportu
  9. Uwarunkowania międzynarodowe wpływające na strategię dystrybucji
  10. Gdzie poszukiwać partnerów handlowych na poszczególnych rynkach zagranicznych
  11. Pozyskiwanie najlepszych dystrybutorów za granicą
  12. Budowanie atrakcyjnej oferty dla partnerów zagranicznych
  13. Czy zawsze musze walczyć ceną by zaistnieć na rynkach zagranicznych?
  14. Różnica w zdobywaniu klientów B2B vs B2C
  15. Stworzenie profilu idealnego partnera zagranicznego oraz wyznaczanie zadań dla naszego przedstawiciela
  16. Jak skutecznie wykorzystać targi do pozyskania zagranicznych partnerów
  17. Analityczne sposoby wyboru dystrybutora
  18. Strategia wyłączności, a strategia konkurencyjna – co wybrać i dlaczego?
  19. Zarządzanie kanałem dystrybucji zagranicznej
    - narzędzia motywowania dystrybutorów
    - szkolenie partnerów zagranicznych
    - ocena efektywności kanału dystrybucji
    - zarządzanie konfliktami w kanale dystrybucji
  20. Wykorzystanie różnic kulturowych w aspekcie pozyskiwania i współpracy z dystrybutorem zagranicznym
  21. Sesja pytań i odpowiedzi

Zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Jordan
tel.: 12 428 92 63                         
e-mail: szkolenia@iph.krakow.pl

 

Źródło: https://www.iph.krakow.pl/o-izbie/aktualnosci/1073-webinar-poszukiwanie-kanalow-dystrybucji-oraz-efektywna-wspolpraca-z-partnerami-handlowymi-na-rynkach-zagranicznych-30-wrzesnia.html#program-webinaru