Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Webinar: Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce?

5 minut czytania.

Pandemia COVID-19 postawiła przed biznesem nieoczekiwane wyzwania. Firmy, aby utrzymać się na rynku, zaczęły sprzedawać swoje produkty i usługi w Internecie.  Jedno jest pewne – e-commerce nie jest tylko doraźnym działaniem. Nowy porządek, tzw. new normal właśnie się umacnia. A wraz z nim powinien umacniać się Twój sklep internetowy.

Najtrudniejszy pierwszy rok
Dane mówią, że po pierwszym roku działalności upada 30 proc., a po 5 latach 70 proc. małych i średnich firm (źródło: Euler Hermes). Na dodatek w pierwszym półroczu 2020 roku powstało blisko 5,5 tys. nowych sklepów internetowych. Jednocześnie wykreślono nie więcej niż 2 tys. Obecnie na rynku działa około 40 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych, co sprawia, że Polska jest jednym z większych, a na pewno najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce w Europie  (źródło: Bisnode).

Jak widać, na rynku jest ogromna konkurencja. Jak w takiej sytuacji przetrwać pierwszy rok w e-commerce? Poznaj 12 skutecznych rad na pierwszych 12 miesięcy Twojego sklepu internetowego.

Webinar „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” odbędzie się 21 stycznia w godz. 11.00-12.30,  na platformie Zoom. Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).

Rejestracja możliwa jest tutaj.

Jak zrobić naprawdę dobry sklep internetowy?
Podczas webinaru eksperci AWX commerce i Ecometrixo opowiedzą o 12 naprawdę ważnych sprawach dla prowadzenia sklepu internetowego.
Poznasz następujące zagadnienia:

1. Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?

2. Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do  e-commerce?

3. Co wybrać marketplace czy sklep własny?

4. Jak social selling wspiera sprzedaż?

5. Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?

6. Płatności online

7. Logistyka, kurierzy, magazynowanie

8. Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?

9. Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?

10. Po co jest segmentacja klientów?

11. Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?

12. Ekspansja na rynki zagraniczne


Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce?
Podczas webinaru o gospodarczych i prawnych aspektach rynku e-commerce opowiedzą eksperci KIG: Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG oraz Przemysław Ruchlicki, zastępca dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.

Webinar poprowadzi Maciej Sadowski – przewodniczący Komitetu ds. Innowacji, Technologii i Różnorodności KIG, CEO Startup Hub Poland.

Rejestracja możliwa jest tutaj.

źródło: Krajowa Izba Gospodarcza