Decyzja o rozpoczęciu działalności eksportowej wymaga odpowiedniego przygotowania firmy i przeprowadzenia szeregu procesów zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Brak odpowiedniego przygotowania skutkować może nie tylko niepowodzeniem na rynku zagranicznym, ale i poniesieniem dużych strat finansowych i wizerunkowych. Weź udział w webinarum Polskiej Agnecji Inwesytcji i Handlu i dowiedz się jak stworzyć ofertę, która pomoże Ci odnieść sukces zagranicą.
Webinarium odbędzie się 21 kwietnia o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców, którzy planują zdobyć rynki zagraniczne, jednak nie mają w tej przestrzeni doświadczenia. Omawiane zagadnienia pomogą samodzielnie ocenić potencjał eksportowy firmy oraz zbudować narrację wspierającą sprzedaż i budowę wizerunku na stronie internetowej.
Właściwe przygotowanie firmy to między innymi dostosowanie komunikacji marketingowej, produktu oraz jego opakowania, rozpoznanie potrzeb klientów na rynkach docelowych, przygotowanie zespołu wspierającego eksport oraz wiele innych aspektów związanych z internacjonalizacją działalności.
Poruszane podczas webinarium tematy będą kontynuacją, uzupełnieniem oraz rozwinięciem wybranych zagadnień omawianych w czasie webinarium ABC Eksportu, które odbyło się w marcu br. W pierwszej części spotkania zostaną zaprezentowane praktyczne możliwości zastosowania narzędzi analitycznych w procesie oceny potencjału eksportowego. Druga część webinarium poświęcona będzie omówieniu metodologii budowania narracji biznesowej na stronie internetowej oraz w ofercie firmy. Wskazane również zostaną specyficzne cechy oraz różnice w ofertach w kanałach b2b oraz b2c.
Podczas webinarium poruszone zostaną między innymi kwestie dotyczące:
Szkolenie poprowadzą:
Zapisz się już dziś!
źródło: PAIH